6.02.2012

Coś na wstępie

Blog będzie poświęcony wszelkiego rodzajom relacji bitewnych, tutoriali malarskich, fotkom moich prac i wiele wiele innych. Na początku nie mam za bardzo co wstawić w takim razie wrzucę fotki prac, które aktualnie biorą udział w co miesięcznym Hobbystycznym konkursie :) Miłego oglądania.


































Z racji tego, że jest to pierwszy post zacznę od tego, że opowiem coś szybko o sobie i przedstawię parę rzeczy które będą umieszczane na moim blogu. Prowadziłem bloga na CMoNie, lecz jest strasznie ubogi więc postanowiłem przenieś się tutaj :) Jestem modelarzem od przeszło 10 lat. Głównie zajmuję się malowaniem i tworzeniem modeli do gier bitewnych, ale czasami zdarzy się również granie w niektóre z najpopularniejszych. Aktualnie mam małe armie do WH40k, WFB, Lotra/Wotra, Warmachiny, Malifo, BB i Mordhaima. Zaczynałem od Lotra, tak jak pewnie większość mojego pokolenia, które po raz pierwszy miały styczność z modelami bitwniakowymi :D. Jestem modelarzem, który ma za duże ambicje w stosunku do umiejętności, ale idzie z tym żyć xD Z grubsza to tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz