7.02.2012

'Everything is easy, if we have some beer and long beard'

Dobra, następny dzień i następne pomysły. Już od jakiegoś czasu po zWamotowaniu mojego Dwarfowego tronu miałem plan trochę nad nim podłubać, z racji że stara koncepcja nie leżała mi do dzisiejszej więc pomysł przyszedł sam. Mianowicie jakiś czas temu z racji braku jakiegoś ciekawego modelu na warsztaty, przytachałem właśnie kraśkowego króla. Całkiem ładny model swoją drogą. Mniejsza. Postanowiłem, że będzie wyglądał fajnie i będzie robił za fajną zapychaczkę do jednego z moich oddziałów. Doszedłem do wniosku, że kozacko może wyglądać cały tron pomalowany techniką NMM. No to proszę bardzo.




























 Oczywiście to są jeszcze WIPy ale już całkiem całkiem wyglądają :) Może w następnym poście napisze małego tutoriala z osiąganiem NMM. Mam nadzieje, że się podoba :) to będzie moja następna 'wejściówka' na Hobbystyczny w przyszłym miesiącu.

Pozdrawiam
Herrkuba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz