19.01.2014

Time for chocolate

Hejo :) Mały wpis na dziś aby nie wypaść z biegu podczas tegorocznej sesji :P Małymi kroczkami Hired Swordsy dostają kolorów i niedługo będę mógł w końcu nimi zagrać. Oby tylko w między czasie nie wypadły, standardowo inne projekty. Więc dzisiejszy post znów o Malifo :) to tak dla odmiany jak byście byli już zmęczeni postami i plotkami o naszym ulubionym molochu GW, które (mam taką nadzieję) doprowadzą do upadku tego pseudo-monopolisty :D Ale mniejsza o tym, przejdźmy to prezentacji.








Ronin- 1 z 3 które mam do pomalowania. IMO najładniejszy wzór Ronina wydany przez Wyrda. Dodatkowo z racji tego, że to stary wzór, model jest metalowy :) Koncepcje miałem w głowie różne, ale ostatecznie zdecydowałem, że będzie to czarnoskóra panna gdzie całość garderoby będzie dominowała w brązach. Niezły ubaw z dobieraniem barw aby nie gryzły się ze sobą. Ogólnie kolejny model, który pomalował się sam i to w dodatku na jednym porządnym posiedzeniu. Efekt końcowy mnie totalnie satysfakcjonuje :) A jak Wam się podoba?


P.S. Zapraszam również do likeowania mojego Facebookowego funpagea :)

Best regards
Herkuba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz