10.03.2014

Review: Face Painting Set from Vallejo

Małe oderwanie od zamówień poświęcę na drobne review ostatniego mojego prezentu urodzinowego :D Mianowicie moi kochani rodzice zafundowali mi coś co przyda mi się na warsztat. Cel padł na Vallejowskim zestawie do malowania twarzy :)












Zadałem Wam pytanie na moim funpageu, odnośnie tego co będzie następnym postem na blogu, ale nikt nie zgadł :P Więc obiecane piwo wypijam sam xD

O proszę, tutaj było rozwiązanie :D

Jak dla mnie graficznie może być :P

Tak o to prezentuje się pudełeczko :) Nie jest to może Adrea, ale i tak produkt warty uwagi. Jedyne co jest moim zadaniem nie zbyt miłe, to fakt, że przy zakupie całego setu farb, pojedyncza farba powinna kosztować nas mniej "bo przecież kupujemy set!", a tutaj guzik :P Dobra, ale czas to otworzyć...

Inbox pudełeczka

... i patrzymy co mamy w środku. W plastikowym pojemniczku mieści się 8 farbek, o których rozpiszę się niżej. Dodatkowo dostajemy małą broszurkę. Wszystko jak do tej pory cieszy nasze oczka :D


Ta broszurka jest trochę dłuższa, ale chciałem pokazać tylko sam zarys.

Zacznijmy od broszurki. Są to dwa tutoriale odnośnie używania zakupionych farbek. Wygląda to łądnie, choć zdjęcia mocno przekłamują kolorystykę. Mało treści wyjaśniających co i jak, ale i tak w miarę pomocne. Na samym końcu postu, specjalnie dla Was wykorzystałem poradnik z broszurki, aby pokazać Wam, że jest to całkiem miły produkt.

Wszystkie farbki w całej okazałości :)
Dobra, przechodzimy do meritum. Jak wspomniałem dostajemy 8 farbek z palety Model Color, co moim zdaniem jest dużym plusem niż farbki z palety Game Color, które są równie pospolite co Cytadelki. Model Colory mają to do siebie, że są super matowe :) Jak dla mnie jest to duży pozytyw.

Przyjrzyjmy się jednak kolorkom. Zacznijmy od lewej. 4 pierwsze kolory są mega pomocne w tworzeniu skóry. Są to na tyle dobre odcienie, że wystarczy dobry blend pomiędzy dowolnymi dwoma i tworzymy całkiem przyjemny efekt cielisty :) Następnie mamy kolor 814 i 859. Jak dla mnie różnica jest na tyle mała, że nie umieszczał bym tych dwóch kolorów w jednym secie. Mimo to bardzo przydatne kolory do shadowania :P Następnie fioletowy, który uzupełnia poprzednie dwa cienie. No i na koniec zagadka dla mnie, której nie pojmuje. Mianowicie chodzi o tą czarną farbkę. Wiem, że jest to podstawowy kolorek i jest on niezbędny, ale jak dla mnie zbędny w tym seciku. Nie narzekam czy coś, przy najmniej mam możliwość przetestowania czerni z pod znaku Model Color, który mocno różni się od ich drugiej palety z Game Coloru :P


Lubię widok poukładanych farbek o poranku xD
Jak już wylałem swoje gorzkie żale, to wrzucam jeszcze fotkę jak secik ładnie leży w półeczce na farby z Hobby Zona :)

I na sam koniec końców wcześniej obiecane małe użycie setu w praniu. Bo czym by było review bez testu w prawdziwym żywiole. Model firmy Reaper, malowany przed wyjściem na uczelnie w jakieś 15min na podstawie poradnika z broszurki. Jak ktoś zaczyna malowanie i nie wiem jak zabrać się do twarzy to taki poradnik mu pomoże w jakimś tam stopniu. Jak dla mnie jest on przydatny, a efekt poniżej :)

Nie jest to może szczyt szczytów malarskich, ale farbki za to zostały przetestowane w akcji :)

To już wszystko na dzisiaj. Zapraszam wszystkich do likowania funpaga gdyż staram się bieżące WIPy umieszczać właśnie na FB ----> Rasspberry Imagination Funpage

Best regards
Herrkuba

4 komentarze:

  1. Fajny setcik. Może go nabędę w przyszłym miesiącu. Znalazłem go za 74 zł. To akuratna cena jak za 8 farb.
    Kiedy jakieś tuty wrzucić jak pomalować krok po kroku taką twarzyczkę jak ta z ostatniego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś tam sklepię w najbliższym czasie, ale na razie w zamówieniach mam samych dziwnych obcych, którzy mają całe łuski i inne pierdoły, które ni jak się nie nadają xD Po Pyrkonie się pomyśli :P

      Best regards

      Usuń
  2. Wlasnie zamowilem te farbki na ebay z Anglii, i mi przyslali bez tej broszurki - ktora mi jest cholernie potrzebna :)

    Nie wie moze ktos gdzie ja mozna dostac czy zciagnac z internetu??

    Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na maila to coś wymyślimy :D herrkuba1@wp.pl

      Best regards

      Usuń