10.09.2014

Chaos Sorcerer Lord

Szybki up na bloga :P Dostałem zlecenie  'na gwałt' więc na speedzie skończyłem malowanie. Na warsztat rzuciłem model do WFB o nazwie 'Chaos Sorcerer Lord'.













Rzeźba sprawiła mi całkiem dużo fannu mimo, że skończyłem ją w niecałe 7 godzin. Bardzo podoba mi się to, ze ten model nie ma tego całego Games Workshopowego przepychu na sobie :) Jest prosty z jakimiś tam charakterystycznymi szczegółami dla chaosu (mowa o staffie, główce typke i oczku u pasa), ale elegancki. Miałem w głowie szybki koncept na skończenie tego pana i nawet jakoś się to udało. Słabo jestem zadowolony z metalików, gdyż jak zwykle kuleje z tym jeszcze. Udało mi się machnąć nawet jakiś tam freehand (koncept GW, ale bardzo mi on leżał :D ). Do tego dodałem szybki OSL na staffie i oto cały efekt. Zdjęcie mocno przekłamało kolory na twarzy, sorki. W rzeczywistości jest bardziej wpadająca w biel :)




I nutka. Ostatnio bardzo męczę polskie fajne studio muzyczne, które tworzy covery Disneyowych piosenek i nie tylko. Tak więc podzielę się z Wami ich nowym kawałkiem, Studio Accantus - Tango Roxanne



Best regards
Herrkuba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz