2.03.2013

Lady Ellendeanne

Dawno, bo dawno, ale jestem z powrotem. Masa rozłożonych projektów i zamówień zalega mi na biurku oraz w mojej głowie. Projekt 'Welcome to Malifaux' jak na razie zawieszony. Oczywiście do niego powrócę lecz nie jest na niego pora. Na deadlinie mam aktualnie zamówienie Grey Knightów do 40tki oraz Rafia zbieranina modeli np. Mefiston. W między czasie na całą tą zawieruchę urodził się następny pomysł na sentymentalną dioramę z mechanizmem pozytywki. Sam mechanizm już kupiłem, ale projekt zacznę nie wcześniej niż na wakacje. A dzisiejszy post poświęcam czemuś zupełnie innemu.







Przypadkowo w moim ulubionym sklepie modelarskim w Łodzi jakim jest SCG na Retkini natrafiłem na modele do nowego skirmishu polskiej firmy Micro Art. 'Wolsung' tak brzmi nazwa systemu. Osobiście nie wiem jeszcze czy się na niego zdecyduje, ale kupiłem jeden model na próbę. Pierwszy raz miałem do czynienia z modelem w klimacie Stempunku. Szczerze mówiąc odlew średniej jakości ale i tak dobrze mi się go malowało. Pomysł na szybko i malowanie też nieźle poszło. Jak na siebie oceniam go 3+ w skali od 1 do 6 :D Z resztą, sami oceńcie... Zapraszam do oglądania.



Pozdrawiam
Herrkuba

2 komentarze:

  1. Fajny dobór kolorów i jak zwykle świetne malowanie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszła :) ale mi się jakoś nie podoba z połowa modeli do tego systemu :P

    OdpowiedzUsuń