25.08.2014

Wywiadzik

Dzisiaj niecodzienny i króciutki post. W ostatnim tygodniu miałem przyjemność udzielenia wywiadu znajomemu, którego poznałem na Toruńskich warsztatach. Krzysiek jest dziennikarzem i zaproponował mi opowiedzenie czegoś o sobie. Oczywiście zgodziłem się :D Tak więc zapraszam Was do artykułu (link poniżej).










Wywiad ze mną znajduje się na stronie kulturaonline.pl ---> Wywiad

Dodatkowo chciałbym Was przeprosić za taki wakacyjny zastój z postami i nowymi pracami, ale niestety Kromlech nie pozwala mi dzielenia się z Wami modelami przedpremierowymi :D A będzie to coś dużego :P

No i jeszcze wspomnę tylko. W niedługim czasie (tylko zmienię aparat) wprowadzę nowy cykl artykułów. Będą one odnośnie gier planszowych ze względu na to, że jestem ich wielkim fanem :) Będą Inboxy oraz relacje z grania. Także jak kogoś ten temat też bawi to niech jeszcze chwilę poczeka :P

Best regards
Herrkuba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz