22.10.2014

Sgt. Oddball

Czekałem z tym modelem na wrzucenie aż wrócę z Hussara :D Tak więc dzisiaj parę bliższych fotek Sierżanta Świrusa :D Enjoy it :)













Jakiś czas temu udało mi się skończyć jakże ciekawe popiersie znanej i kultowej już postaci 'Sierżanta Świrusa', czy też z angielskiego 'Stg.Oddball'a' granego przez Donalda Sutherlanda z filmu 'Złoto dla Zuchwałych' (ang. 'Kelly's Heroes'). Pochwalił bym się nim wcześniej, lecz dość długo czekałem na laminowaną blaszkę do piedestału, ale warto było :D Jest to drugie popiersie w moim wykonaniu i powoli zaczynam już łapać bakcyla. Dodatkowo następnym mocnym kopniakiem było wyróżnienie Oddballa na Hussarze :) Tak więc na pewno będę starał się mocno pracować w tej kategorii na następne konkursy bo wiem, że któregoś razu uda się przywieźć coś więcej niż samo wyróżnienie :D (za rok skrzydełka zabieram do Łodzi, obiecuję! xD ). Dobra, koniec biadolenia. Pora na fotki :3


Model możecie ocenić na CoolMiniOrNot ---> link

Słów kilka odnośnie malowania. Jak zwykle zacząłem od twarzy (uwielbiam malować facjaty :D). Tutaj jak zwykle nie zawiódł mnie Vallejowski Set do malowania skóry, polecam (już któryś raz z rzędu). Poeksperymentowałem również z dodaniem żółci co moim zdaniem wyszło mu na dobre :) Następnie zabrałem się za beżową koszulkę, z której jestem bardzo zadowolony bo wyszło naturalnie . Później wymalowałem swoim standardowym NMMem nieśmiertelniki i krzyż. Długo się zastanawiałem czy wypisywać blachy, ale jednak zostawiłem puste. Przyszedł czas na wymalowanie kurty. Bardzo przyjemny etap. Dużo eksperymentowałem z tuszami gdyż chciałem jej nadać skórzanego poblasku i koloru. Mam nadzieję, że mi się udało. Teraz hełm. Hełm był jednym wielkim eksperymentem i dużo osób mówi mi, że to najlepszy element na tym modelu :) Ma inny odcień brązy niż kurta i dobrze bo było by nudno. Dodałem NMMu aby ożywić trochę same detale, co znów IMO wyszło na dobre :) No i na sam koniec zostawiłem sobie pierdółki typu włosy, gogle. I proszę bardzo, o to efekt :D Mam nadzieję, że się Wam podoba, bo ja jestem zadowolony.

No i na koniec nutka bo dawno nie było żadnej :P Dzisiaj przypominamy sobie starocie :D Czyli 'Panic! At the Disco - I Write Sins Not Tragedies'. Enjoy



Na dzisiaj tyle :) Do zobaczenia wszystkim

Best regards
Herrkuba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz