19.11.2014

Spawn of Khha'r'ax

Trochę mnie nie było, sorki, ale już powróciłem :D Dzisiaj chciałem podzielić się z Wami paroma rzeczami :) Tak więc lecimy.
I was absent some days, but I'm back :D Today I wanted to share with you a few things :) Ok, let's go.











Po pierwsze chciałem Wam serdecznie podziękować kochani za czytanie tych moich wypocin i oglądanie moich paćkań. Niedługo minie już 3 lata od momentu, w którym postanowiłem dzielić się z Wami wszystkim co wychodzi z warsztatu i nie tylko :) No i licznik w zeszłym tygodniu przekręcił się na 20.000 wyświetleń. Dziękuje Wam serdecznie i mam nadzieję, że dalej będziecie śledzić moje wpisy.

First of all I want to thank you very much for reading my blog. Soon it will be three years from the point at which I decided to share with you all my workshop works. Well, the counter last week turned into 20,000 views. Thank you sincerely, and I hope that you will continue to follow my posts.









Następną rzeczą jaką udało się osiągnąć z mojego małego zeszyciku marzeń był wylądowanie na głównej stronie CoolMiniOrNot. Zawsze chciałem to osiągnąć i oczywiście nie bawiłem się w jakieś podkręcanie głosów czy tym podobne. Tak więc dziękuje każdemu z Was, kto oddał głos na moją pracę 'Sgt. Oddball' :)

The next thing I was able to achieve was the main page on CoolMiniOrNot. I always wanted to achieve that. So thanks to each of you who gave vote to my work 'Sgt. Oddball ' :)




Widać, że świeżo po Hussarze 2014 :) Moje popiersie pomiędzy pracami Camela, Reda i Lana. Props :D
You can see that is fresh from Hussar 2014 :) My bust between the work of Camel, Red and Lan. Props: D




W ostatni weekend znów mieliśmy warsztaty u Łukasza w piwnicy :) Super ludzie, miło spędzony czas, więc czego chcieć więcej. Pojawił się Mateusz z Patrycją (lootpile.eu), Piotr (HobbyZone), Sergiusz, Marcin, ja ze Słowikiem i oczywiście organizator Łukasz (Bishop Miniatures). Tak więc nie było może nas dużo, ale za to bardzo sympatycznie. Do następnego ludzie :D

Last weekend we had a painting jam again in Łukasz's basement :) Great people, nice time, so what more could you want. Mateusz appeared with Patrycja (lootpile.eu), Piotr (HobbyZone), Sergiusz, Marcin, me with Słowik and of course organizer Łukasz (Bishop Miniatures). So maybe we were not much, but it is very nice. For the next people: D
herrkuba's Ziolek s Basemant 2 album on Photobucket
No i gwóźdź dzisiejszego wpisu. Ostatnio otrzymałem paczkę od Kromlecha z nowym, przedpremierowym modelem. Niestety nie wiem kto jest rzeźbiarzem, ale z czystym sumieniem mogę pogratulować tej osobie stworzenie takiego fajnego Spawna. Co prawda nie przepadam za rozkładającymi się ludkami pokrytymi zgnilizną, lecz ten naprawdę przyjemnie mi się go malowało, a i pomysłów na niego miałem trochę.

Well, let's go to the main topic. I recently received a package from the Kromlech with a new, pre-release model. Unfortunately, I don't know who is a sculptor, but with a clear conscience, I can congratulate the person who creating such a cool Spawn. It is true that I don't like decaying rot coated figures, but it was really nice to paint it.



Na początek słów kilka o tworzeniu podstawki :)
Let's start form the base :)


Razem z modelem dostałem od Kromlecha ich żywicznie odlane kamyki, które miałem użyć w projekcie. Tak więc zabrałem się najpierw za to aby przypasować wszystko razem. Przykleiłem wybrane kamyki i wypełniłem Milliputem. Musiałem trochę przyciąć niektóre kamienie bo nie pasowały mi do koncepcji, ale nie było to trudne.

Together with the model I got from Kromlech their stones casted in resin, which I had to use in the project. So firstly I matched everything together. I glued selected stones and filled with Milliput. I had to cut some stones because they don't match into my conception, but it wasn't difficult.



Tak się prezentuje po wypełnieniu szczelin Milliputem
After filling gaps with Milliput


Nałożyłem wikol i pozypałem piaskiem. Odczekałem do wyschnięcia.
I applied wood glue and sprinkled with sand. Allow to dry.






Dokleiłem piasek aby dodać trochę faktury :)
I glued sand to add some texture :)



Następnie malowanie. Tutaj niestety nie robiłem fotek gdyż nie myślałem, że coś tego wyjdzie. Wszystko wyglądało mega chaotycznie, lecz efekt końcowy mnie zaskoczył. Skorzystałem z tutoriala, który przygotował Karol Rudyk  na swoim funpage'u dla Vallejo.

Then painting. Here, unfortunately, I wasn't taking photos because I didn't expect that something will come out. Everything looked mega chaotic, but the end result surprised me. I used the tutorial, which prepared the Karol Rudyk on his funpage for Vallejo.




Użyłem takich farb w kolejności od lewej :D
I used those paints in order from left :D


Całość pokryłem czarnym podkładem. Rzuciłem światło białą farbą z aerografu tylko w najbardziej oświetlonych miejscach. Przygotowałem dwa kolory: czerwony (scale75) i zielony (ArmyPainter). I tutaj nie widziałem dokładnie gdzie mam malować te miejsca, więc zrobiłem to trochę intuicyjnie. Teraz przygotowałem inki: 3 brązy, niebieski, zielony i żółty z palety Game Color Vallejo. Zacząłem mieszać je ze sobą na dużej palecie. Rozcieńczyłem do granic możliwości i zacząłem nakładać. Wyglądało to naprawdę chaotycznie. Po wyschnięciu wszystkiego ostatnim etapem było z'drybrushowanie wszystkiego białą farbą.

I coverd whole model in black primer. I threw a light (white paint) with an airbrush only in most lighted places.  I prepared two colors: red (scale75) and green (ArmyPainter). And here I didn't know exactly where I need to paint, so I did a little intuitively. Now prepared inks: 3 browns, blue, green and yellow from Vallejo Game Color range. I started to mix them together in a large pallet. Dilute the to their limits and I started to apply. It was really chaotic. After drying, the final step was to drybrush everything with white paint.





Dodałem na koniec parę krzaczków i przetestowałem nowe Air'y od sponsora :D
At the end I added a few bushes and tested new Airs from sponsor :D


Efekt końcowy
The final result


Ok, teraz sam model. Proszę bardzo :D
Ok, now the model itself. Here you go :D









Jak już powiedziałem, rzeźba mi się podoba :) Nie jest przesadzona w detale co jest pozytywem. Miecz od razu do mnie trafił. Jedyne co mi się nie podobało i co można by było bez problemu usunąć to długość języka oraz ten długi wij z okiem na plecach. 

As I said, I really like the sculpture :) It isn't exaggerated in detail what is positive. Sword immediately got me. The only thing I didn't like, and which could be easily removed is length of toungue and the long 'centipede eye' on his back.




Model możecie ocenić na CMoNie ----> CMoN

a jeżeli chcieli byście mieć takiego Spawn to ----> Kromlech

You can vote on him on CMoN----> CMoN
and if you want get this model ----> Kromlech




Zapraszam do komentowanie i pozdrawiam

Best regards
Herrkuba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz