20.09.2014

Łask 2014 - Veni Vidi Vici

Ech długo mi zeszło za nim się za to zabrałem. W ostatni weekend w Łasku miało miejsce dość ważne wydarzenie modelarskie głównie dla modelarzy redukcyjnych. A mowa tutaj o IV Festiwal Modeli Plastikowych oraz II Konkurs Lotniczych Modeli Redukcyjnych. Chłopaki z KWLM namówili mnie aby się i tam pojawić. Tak zrobiłem :D










Impreza odbywała się w hali sportowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr.2 w Łasku. Miejsca było w opór w porównaniu do Festiwalu w Toruniu, ale event ten celował w innych modelarzy. Z początku obawiałem się, że moich kategorii będzie bardzo mało, ale jednak w 5ciu udało mi się wystawi. Wszystko fajnie, ale figur to tyle co kot napłakał. Lecz nie ma co się dziwić :P Mimo wszystko udało mi się wyszukać parę bardzo ciekawych prac zarówno w figurach jak i w modelach redukcyjnych, oraz poznać parę sympatycznych osób :) Tak więc teraz porcja fotek dla Was. Enjoy it :) Sorki za jakość fotek, ale dożynam aparat :/ 



Hala sportowa zastawiona modelami

herrkuba's Lask 2014 album on Photobucket

Na Łasku można było też spotkać zaprzyjaźniony sklep z artykułami modelarskimi lootpile.eu

Jak zwykle najlepsza para :D

KWLM miał również swój stolik ze swoimi modelami :) Chłopaki ładnie się zastawili figurowym towarem, było na co popatrzeć.

Nawet Słowik podziwiał figury :D

Udało mi się również dostać zajebiste piedestały do modeli, o które nie jest tak na pozór łatwo :P Wszystkim polecam firmę Izmod.pl

Eleganckie, nie lakierowane piedestałki :3 mhmm :3
No i bardzo ciekawym i fajnym elementem Łaskowego eventu był wyjazd do '32 Bazy Lotnictwa Taktycznego'. Mimo tego, że nie przepadam jakoś super za samolotowym klimatem, bardzo ta wycieczka mi się podobała :) Można było obczaić starsze już myśliwce jak i nasze nowe F-16tki :D I nawet widziało się Amerykańskie wojsko :P

Można było wsiąść, po przełączać a nawet pomajtać statecznikami :D
'Zimny łokieć, kiedy lecę, lubię go mieć'
Z bliska samoloty robiły spore wrażenie
O proszę, F-16tki
Nowy Gagarin na mieście xD
GET TO THE CHOPPA!
Słowik melduje gotowość :D

No i na koniec podsumowanie całego eventu. Osobiście mogę powiedzieć 'Veni, Vidi, Vici'. Na 5 kategorii udało mi się zgarnąć medale za 4 :) 
-Tywin Lannister (Nuts Planet)
-When all leaves fall (Andrea Miniatures)
-The way to nowhere (Freeboter Miniatures)
-Love is blind (Seamus Crew -Malifaux)
Dodatkowo wyróżnienie za najciekawszą figurkę/popiersie kobiety za dioramę 'The Way to Nowhere'. Oczywiście jestem mega zadowolony :) Organizatorzy przygotowali przepiękne medale oraz przefajne nagrody rzeczowe. Gratulację również dla znajomych, którym również udało się zgarnąć wyróżnienia.



Pamiątki :)
Medale są mega :D

Tak więc impreza udana jak najbardzie. Polecam wszystkim zjawienie się bo warto, a może któregoś dnia i ta impreza będzie prężnie figurkowa? Who knows. Tak więc do zobaczenia za rok :D

Best regards
Herrkuba


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz